tisdag 12 januari 2016

2016, förändringarnas år ????? Bloggsuget är tillbaka 😃

Måtte lyckan komma nu, måtte det vara slut på allt elände, måtte energin lyckan och glädjen få slå rot igen 2016❤️
Hösten 2014 var den bästa i mitt liv... Ja ja det kändes så i alla fall 😊Den var fylld av KÄRLEK ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Våren och sommaren var ledsamma månader...hösten 2015 blev inget som jag tänkt men nu står jag här redo att förändra, förändra livet, och göra det för mig själv och inte för någon annan.
Nu började ju året med ännu mer ledsamheter men nu ska det bara bli bättre. FUCK CANCER!!!!
Idag tog jag den där promenaden på 3,8 km som jag hela tiden hittat en anledning till att skippa, jag har inte ätit nåt onyttigt på 2 dagar, jag mailade vårdcentralen om hjälp till viktminskning, jag njuter av att jag inte plockat bort julen, och jaaaa jag vet att det är tjugonde Knut imorgon och jaaa jag ska plocka ner allt julpynt alla stjärnor och ljusstakar som jag älskar så mycket låt mig bara njuta några dagar till, snön ligger vit ute det -6 grader och kallare ska det bli tänk om det kommit lagom till advent istället
Jag har letat nya gardiner o lampor, krukor och annat som jag skulle vilja piffa upp med...Jag byter stil och shabby chic blandas hej vilt med annat, jag har ingen stil...tycker New England stilen är fantastisk men huset känns för litet och plånboken oxå för den delen 😂
Fast o andra sida varför måste man ha en stil, varför inte bara ha det som jag har det och låta alla andra reta sig på det, tills jag bestämt mig för hur det ska bli hur min stil ska vara så har vi lite kaos hemma, alltid retar det någon och än har inte jag träffat den perfekta människan.
Summa av dagen
* hunnit massor på jobbet
* ser en ende på projekten jag dragit igång
* har tagit en promenad
* inte ätit godis
Imorgon fortsätter jag och vem vet kanske jag bestämt mig för stilen

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar