tisdag 30 oktober 2012

Hockey feber och statistik

Är en mycket trött hockeymorsa idag, hade planer på att ta med mig barnen på hockey i kväll eftersom det trots allt är höstlov, men orken tog slut påväg hem från ishallen efter sonens hockeydag, har haft ett par tuffa veckor på jobbet med statistik och andra tidskrävande och inte såååå roliga saker, ambitionen var att vara en glad pigg mamma med 3 semester dagar denna vecka, pyttsan de 3 dagarna slutade i 1!!!! Barnen har lite aktiviteter ändå trots att deras mamma inte kan vara ledig, men jag hade ju planer på att så smått börja  fundera på lite advents pyntning och fix i trädgården inför det som komma skall, köpa nya lyktor fixa granris, plocka kottar och pinnar och annat fint att dekorera med , men efter en dag då jag åkt hemifrån 06.30 och kommer hem 1845 är lusten borta och det närmaste adventsmys jag kommer är de underbara bloggar jag läser nästan dagligen, samlat energi där och ska nu ta mina nya tidningar som inhandlats och lägga mig, beträffande hockeyn så kan den kvitta idag LHC går det mindre bra för så då sparade jag dom kronorna!
Ciao! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar