måndag 10 september 2012

Nya tag då...

Jaha då var det dax igen då igen ja det är det ofta för mig dax att ta nya tag hittade en så fin väggdekor idag på nätet delar den med den som läser min blogg om det nu är någon :)

Igår hände det ändå, min underbara make putsade mina fönster alla både in  och utvändigt emellan och överallt lyckan är gjord och genast känns allt lite lättare tänk va konstig man kan vara, bli glad lättad och lycklig för att ens fönster blivit så fina <3 p="p">
Det är mer bra saker som händer oxå, denna underbart (enligt) mig ur snygga klänning kom hem till mig på posten idag, tyvärr var den lite för stor :) jag fick därför beställa en ny lite mindre det är positivt, visserligen väger jag mer än jag någonsin gjort men tog väl i lite för mkt denna gång, har nyss börjat VV online och hade faktiskt första vecka lyckats med ett minus på 0,9 kg då har jag inte varit särskilt duktig i helgen, vräkt i mig både fika choklad och paj...grrr, drack läsk det har jag inte gjort på hela veckan heller, unnande mig 2 glas vin i helgen och det skulle bli det enda, men med min karaktär blev det hela registret som vanligt med god sås god mat godis vin choklad och annat suck blir så trött på mig själv, började ju typ 2010 att rasa i vikt gick ner 18 kilo men mådde pyton, tappade håret och blev nästan deppad fick dåliga blodvärden och tappade suget, tyvärr slutade jag träna i samma veva och sen har det ökat på igen är tbx på ruta ett fast med en utgång på plus 7 kg från min startvikt 2010
Börjar om och tar det lite lugnare denna gång så kanske jag kan hålla ut ända i mål.
 Nu är det läxtajm, stryktajm och läggtajm återkommer!
Kajsa<3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar