lördag 18 februari 2012

Lycklighet, ljus, öl men med sjuka barm

 Hemkomna igen och lördagsmyset är ett faktum<3
Jag är ingen öldrickare alls men hittat ett öl jag verkligen gillar så ikväll tar jag en sådan ihop med tända ljus tv mys i soffan med hela familjen. 2 av barnen är sjuka tyvärr och det blev bara en period för sonen som verkligen börjar bli risig han oxå, så himla typoskt nu när sportlovet precis ska till att börja, hoppas bara han kryar på sig till hockey cupen i Nyköping nästa helg!
 Hittade ännu en superfin bild på fb tycker den är både fin och lite rolig samma gång, härliga färger och många detajer
Sen var det ju det här med dessa skyltar jag helt snöat in på, denna är verkligen en favvo måste bara hitta den så jag kan köpa en

Superduper mysig lördag på er alla, blir det melodifestival ikväll? Här blir det nog egentligen inte det men ändå blir det det, det känns som om det kommer bli en riktig somna tidigt i soffan kväll med sjuklingarna som redan bäddat ner sig
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar