onsdag 8 februari 2012

Klick klick så var det en beställning påväg








Hittade en webb butik idag my white country house...några saker ser ni ovanför..åååhhh så mkt det fanns där som jag ville ha, klickandet var inte svårt och helt plötsligt där på lunchrasten var jag 683 kronor fattigare, det ska tilläggas att jag dessutom var lite lyckligare och nog tycker jag att jag är värd lite "lull lull" efter de här senaste veckorna! Pratade med en gammal kollega idag, han hävdade att min förkylning som inte vill gå över är stressrelaterat och att jag måste försöka bromsa och inte ta på mig allt, "du är för snäll" sluta va så där hjälpsam och låt andra lösa sina problem själva, allt du gör ingår faktiskt inte i dina arbetsuppgifter!!! Och som om jag inte visste det... Ska skärpa mig, jobbade ju faktiskt inte på lunchen idag, läste aftonbladet några bloggar och nätshoppade =)

Ha det gott KAJSA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar