onsdag 15 februari 2012



Jaha då är man ett år äldre och ett år närmare förfallet... Och jag tror att 40 års krisen är på intågande...Blev firad med skönsång och en fin bukett tulpaner på jobbet idag,
har en chef som är otrolig när det gäller att komma ihåg allas födelsedagar och fixa så det blir sång och uppvaktning. Har haft en tuff dag på jobbet men morgonenes uppvaktande  gjorde att dagen flutit på bra. Var uppe 05.10 imorse och var ute o skottade fram bilen, när jag kom in fick jag bamsekramar och grattiskramar från barnen, den lilla tösen frågade vad jag önskade mig, och ärligt så önskar jag mig sååååå många saker, älskar väskor och här är några som jag bara måste införskaffa! Hittade dom på Gårsdromantik. Tror säkert jag skulle kunna räkna upp 20 saker lätt som jag gärna skulle vilja ha, är som barnen känner jag. 



Maken är hemma ordningen återställd <3 Han mötte mig hemma med blommor och paket! Fick ett presentkort på en stor ansiktsbehandling, han vet minsann vad jag vill ha <3 Men knäpp som jag är kan jag ju inte låta bli att undra om han tycker jag börjar förfalla ;-) Vad får jag då nästa år när jag blir 40 och krisen blir ett faktum, BOTOX??? Nåväl, han är hemma och det känns skönt i hjärtat!



Som jag brukar säga det som inte dödar härdar, Ta hand om er nu, jag ska mysa ner mig i soffan nu med vinet mitt hjärta hällt upp till mig..lite måste man ju få fira kram på er alla.

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott. Jag blir oxå 40 nästa år och jag har definitivt känningar av någon slags kris... det dyker upp rynkor och vita (ja jag får tydligen vitt hår) håstrån i tinningarna - 4 stycken för att vara exakt, mohahahaha. Och allt man inte hunnit göra i sitt liv sen då... ja det är tur att det inte krisar alla dar ,-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ha ha då kan du va glad Mia mina är gråa och många...har dock tur som har en dotter som går på frisör linjen så nu har jag ny frisyr och inte ett grått hår så långt ögat når =) Idag har jag inte haft nån kris, ha ha träffat personer idag som trodde jag var under 35!!!! Så helt plötsligt blev ju typ 29 bara!! Må gott

    Kram

    SvaraRadera