onsdag 22 februari 2012

Har helt snöat in på rosa, kan det bero på våren må tro? Har egentligen aldrig haft nån förkärlek för rosa tidigare i livet men nu är den färg jag bara gillar mer o mer på det mesta, tittar mycket på rosa saker drar mig till rosa saker när det gäller inredning och kläder till min lilla prinsessa <3 lilla o lilla hon fyller 9 i sommar men iaf hon är lite o go min lilla Ebba <3 och hon gillar rosa! Min stora prinsessa har dock aldrig varit särkilt förtjust rosa men hon är lika söt som socker iaf., Sonen gillar rosa och har flera t-shirts som är rosa, gulligt tycker jag.
Andra tankar jag får när jag tänker på att jag börjar gilla rosa så mycket är....Är detta en kris oxå ha ha ha jaa vad ska jag säga??
Hittat superfina bilder här på nätet och i olika tidningar från olika länder, de får mig drömma mig bort, och drömma ännu mer om våren, idag droppar det rejäjt från taken, det blåser och det har varit plusgrader och jag är sååå himla glad för det! Trots sjuka barn, ja de är fortfarande inte helt pigga och fräscha, 2 är feberfria idag men lilltrollet är på gränsen!!
 Gofika?? Mmm är så sötsugen och suget blir inte mindre av dessa "söta" bilder




Ha det gott jag drömmer mig bort vidare i min rosa lilla värld

kram
Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar