söndag 13 december 2009

lite nyheter

Vägglyktan som är ca 50 cm hög ska dekoreras och hängas upp, snarast!
Staketet ska få bli en anslagstavla så småningom

De sötaste skorna jag skådat! Vita små små små skor med en liten bjällra på


Posthållare, ännu ett fynd från loppis, samt änglavingar och ett tyghjärta mkt nöjd med allt jag hittade på loppisen!








Ebbas fina pepparkakshus, om man hade barns fantasi ändå♥♥♥





En ny supersöt änglatavla i plåt jag fyndade på loppis!
















Trevlig Lucia♥





Tänk va fort det har gått, Lucia redan! Har redan klarat av 3 luciatåg med de två minsta barnen eller minsta de är 6 och 9....idag ska min lilla trollunge lussa med barnkörerna i kyrkan det ska bli så fint! Har haft en riktig slappar helg med familjen, eller slapar vecka kan man säga har ägnat all tid till jobb barn och deras aktiviteter, det innebär att tvättstugan är överfull, ingen har städat, konstigt!!! Det finns inte mkt i kylskåpet heller för det är ju ingen som storhandlat heller, men det är lucia och alla är pigga o glada ändå, vi har lussekatter ifrysen och pepparkakor går att köpa och vad gäller dammråttorna ska väl även de få känna på julstämmningen eller? Nu ska jag skriva julkort ...








Kajsa

2 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning tjejen! Varför stressa upp sig över alla jobbiga måsten?! Jag kan ibland förundras över hur en del människor anstränger sig som små blå för att allting måste vara tipptopp inför julen. Jul blir det ju som bekant ändå även om dammråttorna morrar från hörnen...=)

    Ta hand om dig och mys på!

    SvaraRadera
  2. Hei... fant din mysiga blogg nu,så herliga bilder du visar.
    har lagt meg som fölgare så jag inte missar nogot innlegg fra deg...;O))
    kram bella

    SvaraRadera