onsdag 2 december 2009

Idétorka och oanade utgifter



































































Ibland är livet bra underligt, ena stunden sprudlar man av ideér nästa stund står allt helt stilla. Häromkvällen var jag på pyssekväll i en blomster och inredningaffär, trodde verkligen jag skulle bli tokig fantasin var som bortblåst! Skapade visserligen ihop med gamlajobbarkompisar en massa fina dekorationer med ändå inte med samma låga som vanligtvis.Behöver peppning nu Köpte min julklapp i fredags, min julklapp från min man till mig *ler*...den underbara boken "Romantiska hem&inspiration i vitt", Och nej! Jag har inte lusläst den!!!! Hade god lust det kan jag lova men vill verkligen kunna sitta på julaftonskväll med en glögg och massa tända ljus och få njuta av den. Längtar











Tror min "idétorka" kan bero på alla oanade utgifter som hela tiden dycker upp, bilen ska lagas enl. killen som ska laga den kostar det mellan 6 och 8 tusen!!! Vårt kylskåp börjar låta konstigt, tvättmaskinen krånglar och i förrgår pajjade vår tv!! Snacka otur eller? Barnen har varsin gammal tv i sina rum till tvspel och video/dvd tittning, vi har bestämt ihop med dom att vi väntar till mellandagsrean och köper en ny, så medlite omkoppling ska det lösa sig med tv tittandet, och som vi har det nu är vi sällan hemma kvällstid,så ingen har klagat än på att de inte kan se på tv, underligt,det är nu man önskar man hade en sjö att ösa pengar ur!











Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar