fredag 6 november 2009

Lite pyssel men inget fredagsmys

Varit i mitt källar krypin och rotat fram mitt zinfat o lite annat, har haft det i källaren under sommaren men gillar det och pyntar det gärna lite då o då. Tyvärr saknar jag lite saker jag skulle ha haft, håller på att köpa på mig saker men det kostar endel så man får ta det lite varligt emellanåt. Letade fram gamla notpaper och limmade på en tändsticksask det är fint tycker jag , även andra små bilder är gulligt att ha men notpapper är något speciellt. Nu ska jag ta mitt morgonkaffe kolla runt bland mina favvo bloggar och sedan ta tag i dagen innan det vid fyra tiden bär iväg till jobbet..suck...idag hade jag gärna varit hemma o haft fredagsmys... Kram Kajsa♥

6 kommentarer:

  1. Tack för titten,oj vilket fint pyssel du har gjort,fint det där med notpapper.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  2. Vad fint pyssel du har gjort med notpappret.....Ha en mysig fredag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev med ljusen på fatet. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hej & Tack!
    Vad roligt att du tittade in till mig!
    Vilket fint pyssel du gjort, det är jättefint! Snygg bricka och såå fina ljusstakar!

    Ha en härlig helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Det är mysigt med hösten tycker jag för det ger utrymme för mycket tända ljus och härligt pysslande!
    Fint fat du har gjort!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej. Åh, nu hittade jag verkligen till en blogg i min smak. Så kul. Fint fat du gjort. Kam Camilla

    SvaraRadera