onsdag 18 november 2009

Energibrist och matproblem




Är det bara jag som är så himla trött? Tycker jag sover som aldrig förr men är inte piggare för det. Dessvärre tar tröttheten även med sig lusten att slutföra saker som är påbörjade och lusten till att börja pynta. Gjorde ett försök igår men det känns "sådär" jag får inte till det riktigt. Hittade ingen lykta jag tycker är fin så jag ska åka iväg och köpa en ny. Sen var det granar, ja jag var på G igår men...De sista dagarna har vi haft diverse påhälsning i vår trädgård, det har varit både rådjur harar en räv och igår även en älg!! Så igår när jag skulle ut på granjakt innan jobbet var jag lite "spak" man vet aldrig med älgar tänkte jag, eftersom jag bor granne med skogen behöver jag ju inte gå så långt, dessvärre finns inga små söta granar i närheten så jag var inställd på att traska en bit, hade en såg med mig *S* och påvägen sågade jag ner lite tallris, rätt som det var brakade det till precis bakom mig, såg ingen älg men är 100% säker på att det var den, sprang hem ja det gjorde ja med sågen under ena armen och riset under den andra, hjälp va rädd jag blev, nu efteråt skrattar jag åt det såg ju inte ens älgen. Men nån gran blev det ej och hälften av riset tappade jag så det blev inte mkt med det heller.


Ha det gott och skicka över lite energi så jag kan börja pynta!


Kajsa

2 kommentarer:

  1. hallojs o go kväll!!! Nix har vart extremt trött här med..mörkret tror jag..jobbigt sååå!!
    Brukar bli det om höstarna.
    Till lyktorna använde jag vanligt skolklister...sådant där vitt flytande!!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Fint det blev tycker jag!!
    Jo visst är man trött och regnandet gör det ju inte bättre!!

    Hoppas du får lite mer energi, tänd lite ljus det piggar alltid upp!!

    Kram på dej, Camilla.

    SvaraRadera