torsdag 26 november 2009

Ängeln & stjärnan











Nu ...äntligen!!! Nu är det dax nu är det lovligt att börja pynta Jippi!! Har varit dålig på att både läsa o blogga en tid men det har inte funnits tid,nu tar jag mig tid fast jag egentligen inte har det. Det har hänt massor...Vi är näsanfärdiga med vårt toaprojekt!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi har börjat köpa julklappar, det är planerat för var vi ska fira julaftonen iår, vi har haft mysgrannar på mat som vi så länge tänkt bjuda, tycker jag ligger bra till!! Och så..nu skamin älskadeängel få komma upp, min nyinköpta stjärna har fått prova att stå i fönstret sedan igår,tror den passar in, har sprutmålat en ljusstake vit så klart, kände att jag inte bara kunde slänga alla ljusstakar jag har fast jag vill ha nya,lovat mig själv att bara köpa en ny iår, och det får bli imorgon när jag är ledig och ska fixa blommor o annat pynt till adventsljustaken imorgon blir en myspysdag ♥. Visar några bilder på diverse idag bla. det fina ljuset och lyktorna i fattigmanssilver som vi fick av grannarna...Underbara grannar med underbart hus och inredning som får vem som helst att tappa andan!




Kramar Kajsa

2 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för titten,så fint du har adventspyntat,det är en härlig tid vi har framför oss.
    kram o ha en trevlig helg.
    ninni

    SvaraRadera
  2. Ja härligt att äntligen få pynta! Det blir nog många adventsstakar och liknande på bloggarna framöver :-).

    Ha det bra!

    Kram M

    SvaraRadera