torsdag 5 november 2009








All I Want For Christmas....
Är vit färg! Har nu äntligen målat min "singermaskin" o ja jag blev nog nöjd den är finare nu än innan iaf*S*
Idag när jag är ledig ska jag nog ta o måla lite annat oxå en stol en spegel o vem vet det kan hända att det åker med något mer.
Nu har jag suttit här vi datorn, druckit te, ätit ostmackor med tända ljus och lyssnat på Sanna Shirley o Sonjas julskiva från förra året, för mig är det lika medljuvlig morgon! har suttit o drömt mig bort i bilder jag hittat och önskat att det var hemma hos mig.
OCH!!!!!!!!!! Det snöar!!!!!!!! Jag gillar egentligen inte snö inte på det viset men det är underbart med snö om man tänker på vad som komma ska , advent lucia jul..ooooh vad jag längtar! Hittade en lite söt påse som jag sparat från förra julen tycker att den är så fin...konstiga mej
Bad en vän som är franskaproffs att översätta och följande står på påsen...(om man kan franska så vet man ju..) Lilla jultomten..Det är den vackra julaftonsnatten, snön breder ut sin vita kappa, och ögonen lyfts mot himlen. I knät de små barnen, innan de sluter sina ögon gör en sista önskan....är det inte vackert?♥







1 kommentar:

  1. Vad fin din symaskin blev.Tänk vad vit färg gör.Vad mysigt sitta vid datorn tända ljus te och macka och Sanna ,Shirleysa och Sonjas cd .Åhhh vad mysigt jag bara ÄLSKAR den cd.Vad mysigt du har det.Ha en fortsatt bra och mysig torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera