fredag 9 oktober 2009

Underbara stolar



Vill ha vill ha vill ha!!!!!!!!!!
I mitt arbete träffar jag många människor besöker många hem och vissa hem får mig att häpna!!! Var för ett tag sedan i ett helt underbart hem med bara gamla fina antika saker
och dessa stolar blev jag helt förälskad i!!!!!!!!!! Kan man bli annat?? Nej, de är underbara. Så när jag åter igen fick äran att hälsa på i detta hem igen var jag tvungen att fråga om jag fick ta kort på de superfina stolarna och självklart fick jag det! Så min önskan om ett JÄTTESTORT hus typ en herrgård *S* lever kvar.......Då , då Då, ska jag ha sådana här underbara skapelser ♥
Trevlig fredag alla, det ska jag ha, är ledig och kvällen ska ägnas åt familjen!!!
Kajsa

1 kommentar:

  1. Tack för titten,ja visst är hon go lilla saga,det är min favorit tjej,och hon är inte tingad en så om du vill så .....
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera