lördag 10 oktober 2009

Tända ljus och träningsvärk











Somnade redan vid elva tiden igår kväll. Kl åtta sov de två minsta barnen den stora var på "gårn" med sina tjejkompisar och tittade på idol, mmaken hade tidigare sagt att han skulle hämta så jag tog mig ett glas vin tände ljus läste Jeanne ´d Arc living magasin och käkade mörk choklad......mmm jag hade ju trots allt tränat magcore på morgonen och även om jag har måååååånga kilon att minska så unnade jag mig det!!






Jag sov gott fram till fyra tiden och sedan dess har jag i stort sett varit vaken, halv sju gick jag upp då var jag för rastlös för att kunna ligga kvar...om jag ändå kunde förstå varför jag inte kunde sova?? Men men, jag klev upp tände ljus gjorde kaffe och hade lite egen tid....


Satte mig vid datorn och skulle kolla runt lite men icke då ingen internetanslutning alls funkade hur jag än höll på, suck, teknik, ska det inte bara funka???


Lade ner det projektet och bestämde mig för att åka på ett träningspass...Och det gjorde jag bodytoning i 75 minuter!! Jag kan tala om att just nu är jag trött stel och känner av träningsvärk i hela kroppen....tur att vi redan innan min man o jag, bestämt att idag ska vi bara lata oss efter alla barnens aktiviteter..... så det är vad jag tänker göra from nu o hela kvällen framåt!




Ha det gott kramisar
Kajsa








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar