måndag 26 oktober 2009

Stockholm regn och tungt huvud












Gnäll gnäll gnäll... Ja jag vet nu gnäller jag igen, men ni vet hur det är när man börjar känna sig förkyld, man nyser, är täppt i näsan tung i huvudet och vet att man på jobbet har mer än fullt upp. Dessutom har barnen höstlov vi ska renovera färdigt toan(nej den är inte klar) så vi kan fortsätta med resten av ALLA projekt. Så då var det gjort slutgnällt för idag! Nu till det trevliga med att blogga och läsa alla bloggar mmmm nice


Helgen har varit mkt händelserik, har nämligen varit i Stockholm gjort stan där och varit på High School Musikcal mycket trevligt. Eftersom jag själv dansat i många år i min ungdom gillar jag just detta med musikaler där man får både dansen och musiken! Ja den var sevärd, verkligen bra fart o fläkt men kanske lite mer för ungdomar, hade med mig stora tjejen på fjorton och hon var helnöjd! Det konstiga med hela dagen var att jag inte var inne i en ända inredningsbutik!!!!!!!!!!!!!!!! Nej det var klädaffärer för hela slanten ...suck det var nämligen så att min kära dotter fick denna resa och biljetti födelsedagspresent så hon bestämde vad som skulle ske och både hon och kompisarna och deras mammor tyckte det var trevligt att springa i alla klädaffärer så jag hänge på, var smakråd och köpte en del småsaker här o var och fyra timmar går fort men jag tyckerdet hade varit trevligt med nåt besök i nån ynka lite inredningbutik. Hittar visserligen JÄTTE dåligt i Stockholm så ärligt talat hittade jag ingen affär jag verkligen ville gå in i heller, så har ni tips på var, och vart de ligger så tala gärna om det för mig så jag kan åka dit nästa gång. Vi lunkade genom gamla stan påväg till söder till Göta lejon, där är alltid fullt med folk men jag vet inte om det på just "huvud" gatan finns något särskillt att köpa direkt,men det kan vara jag som inte ser allt som bör ses.




Nästa gång jag åker till nån storstad hoppas jag det är julpyntat och snö, för ujuj vad jag längtar♥




Ha det gott kram




Kajsa




1 kommentar:

  1. Hej!

    Hör av dig till mig nästa gång så ska jag tipsa på fina butiker!!!

    Kram på dig och hoppas förkylningen inte blir värre...Annica.

    SvaraRadera