söndag 4 oktober 2009


Ni är beundransvärda ♥


Jag beundrar verkligen er alla som hinner med att jobba heltid, ha det toppenfint hemma, som hinner med loppisar, som bakar, pyntar , målar o gör fint och dessutom tar hand om famljen!!!

Känner mig nästan deppad för att jag aldrig får något färdigt här hemma har såååå många ideér så många drömmar men det finns inte tid till det vad gör gör jag för fel??? Är det inte tiden som saknas så är det pengar, är det inte något med bilen går något annat sönder som måste gå före ....

Men..Det är då jag "peppar" mig själv med att skriva ner mina ideér i min "lilla svarta" det är då jag sparar bilder som jag hittar på fina saker i tidningar och här på nätet, det är då jag läser alla superfinamysiga bloggar♥ Det är då jag känner en så stor beundran för er duktiga tjejer kvinnor flickor ..Ni ska ha tack!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar