måndag 12 oktober 2009

Mollys hus har ringt...äntligen ♥


Nu har dom ringt, boken jag beställde där har nu kommit!!!!!!!! Nu är det bara frågan om när jag ska kunna åka och hämta den ....vill ju ha den nu!!!! Sist jag var på Mollys hus i Tranås hittade jag massor fina små saker, det gör man ju alltid där förresten, och så fick ja se att hon hade gjort en lista på att man kunde beställa boken hos henne...Och jag gjorde naturligtvis det det är ju ett måste! Boken jag talar om är "Romantiska hem & inspiration i vitt" Hoppas på att hinna dit till helgen! Nej, nu är det färdig bloggat för idag, nu blir det till att göra kycklingfilé till kvällen och något till vi får se vad det kan bli!!

Trevlig kväll kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Tack för titten,ja boken är underbart fin,jag kikar i den lite då och då.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Vad skoj.Jag bara älskar min.jag tittar och tittar .Den är bara helt underbar.Ha en skön måndag och en bra start på nya veckan kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Vad kul det låter...är oxå nyfiken på den boken:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tack du rara för de fina orden! Vi är så otroligt glada över den fina respons som vi fått, det är som en dröm som gått i uppfyllelse, en dröm som inte vorit verklig om det inte varit för alla de medverkande bloggarna som så generöst delade med sig av sina hem! Kram Petra

    SvaraRadera