lördag 17 oktober 2009

Lånedator, jobb o saffransbullar

Hej alla glada..... Varit på jobbet sedan kl. sju imorse så inlägget blir kort. Dessutom lånar jag min mans dator så det blir inga bilder heller tyvärr, tycker bilderna är bland det trevligaste i det här med bloggandet. Idag tror jag att mina arbetskamrater trodde jag fått en liten sväng av någon ovanlig sjukdom...Det är nämligen så att jag tillbrinagde min fredagkväll med att baka saffransbullar!!! Jo då hittade två paket saffran i min kryddburk och kände bara att jag var tvungen att baka dessa gula underbart goda bullar, fast jag gjorde vanliga snurror...Så imorse vid fikat plockade jag fram dessa och alla tittade lite konstigt på mig *S* ´Men alla åt och de var mycket goda. Har inte tagit någon bild på dom men akta er så gott det var och min längtan efter julen blev ännu mer påtaglig! Nu ska jag kika in hos er andra innan jag kryper ner, haft en tuff dag på jobbet!
Fortsatt trevlig helg
Kajsa

2 kommentarer:

  1. Hoppas söndagen har varit lite lugnare än gårdagen. Ha en bra fortsatt söndag! Fin blogg du har!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  2. Ska också baka snart! :)
    Fin blogg.

    SvaraRadera