tisdag 6 oktober 2009

Julsugen redan







Mmmm det är inte utan att det börjar rycka i julfingrarnapå mig. Det är kanske bara jag som känner så men det är ju den mysigaste tiden på hela året tycker jag, kanske inte själva julen men advent och allt myspys då!!



Var i Ullared på Ge-Kås förra veckan o där fanns massor julsaker, men jag köpte inget!!!! ärligt så hittade jag inget jag verkligen ville ha men det fick mig att börja längta till julen. Nu ljög jag, förlåt, köpte faktiskt en ny julstjärna att ha i fönstret en häg vit stjärna som jag tror kommer bli fin.



Igår köpte jag lite nya saker till hallen som ska bli målad snart hoppas jag. Som jag sagt tidigare så tar allt här lååååååååååång tid tyvärr. Men projekt toarenovering börjar jag se ett slut på .....men som sagt inget är färdigt på långa vägar. ska se om det kanske kan komma lite före o efter bilder....
Ja jo de kommer nu hittade några få....

Igentligen har jag inte tid att sitta här med mitt kaffe o blogga o läsa bloggar har sååå himla mkt omkring mig men känner en inre stress och behöver nog egentid sa någon till mig igår på jobbet...hm hon tyckte jag såg trött ut och var inte lika glad som vanligt, hon har nog rätt det är för mkt nu så mkt man vill o så lite tid....därför ska jag göra saker nu som jag kanske inte har tid till men som jag tycker mkt om , som tex att baka .....Det var längesedan....



Ha en bra tisdag!!! Kram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar