tisdag 20 oktober 2009

Julmagasin och Party lite


Äntligen lite tid till att få titta in i era bloggar ni duktiga kreativa människor och äntligen lite tid till hemmet. De senaste dagarna har varit kaos. Har nästan bott på arbetet känns det som, det ska verkligen bli skönt när hela tåget nu ska gå. Varför är det så svårt för vissa människor att ta en förändring???? Varför kan inte alla vara tacksamma idag i dessa kristider att de har ett arbete? Och varför har jag så svårt att ta emot beröm??? Många frågor inga svar..En tufftid på jobbet som jag nu hoppas förändras!!
Nog om det, vet ni vad idag har jag köpt den första tidningen om jul!!! Allers Julmagasin!! Måste säga OJ OJ OJ VAD MKT FINT♥ Nu längtar jag ännu mer till att få pyssla med adventssaker och julsaker! Bläddrade bara lite snabbt i den när jag kom hem, har nämligen varit på party lite, för er som inte vet vad det är så kan man väl säga att det är "ljusparty" som typ tupperware, fast med ljus, lyktor och lite annat. Jag kan erkänna att jag inte är överförtjust i alla saker, dessutom är inte priserna dom bästa men...De har doftljus som luktar ljuvligt♥ Har varit på sådana här partyn ganska många gånger, och köper oftast samma doft på ljusen, men man får ju sina favoriter. Som gäst får man alltid en liten gåva i form av ett ljus, denna gång fick jag doften "päronchampagne", har nu tänt det hällt upp ett glas vin.....ja ja ja jag vet det är tisdag, men...jag arbetat hela helgen och 12 timmar per dag dessutom sen i lördags så..jag tänkte mysa till det med ett glas rött nu ikväll ihop med ljuset som doftar ljuvligt, mitt nya magasin, och datorn!
Trevlig kväll
Kajsa

7 kommentarer:

  1. Gokväll !Visst är den mysig Allers julmagasin.1000 tack för tipset ska jag testa päronchampange låter gott och luktar säkert gott.Vad gott att mysa med lite gott vin.Jag tycker det ärsom det ska när andra dricker vi fred eller lördag då måste du j sova för att orka gå och jobba.Sitt du och mys med gott vin och god doft.Ha en underbar kväll och en härlig onsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej Tack för ditt inlägg hos mig .Dom ljusen är så underbara .har aldrig varit på party men har köpt ett par olika för att testa .De är verkligen att rekomendera om man vill ha doft i sitt hem .
    Låter mysigt med vin och bara få mysa i soffhörnet .
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  3. Underbar tidning tyvärr finns inte tiden just nu för allt pyssel jag skulle vilja hinna.Ha en underbar helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  4. Den skall jag absolut köpa!
    Päronchampagne lät underbart!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig, längtar också till advent. Fick Drömhem igår och nu var det julspecial. Roligt!!! Jag blir alltid så sugen på att fixa hemma och tända ljus!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Ville bara säga tack för fin kommentar över reportaget i Allers.

    Håller på för fullt att fixa och dona inför min julmarknad.

    Skall blir roligt!

    Julen flyttar in tidigt hos oss varje år.

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  7. den där tidningar var inte dum du, den ska lusläsas x antal ggr nu innan jul.

    Fin blogg. Kram Camilla

    SvaraRadera