torsdag 15 oktober 2009

Det brinner....





































alltid i min plånbok när jag går in i en inredningsbutik, det är iaf vad min man säger ♥ Nu var det så idag att jag hade 250 kr kvar på ett presentkort i just denna butik, toppen!!! Köpte bara småsaker men det är alltid kul att kika runt i alla rum som är skapade och drömma om att få köpa ännu mer. Hade planer på att besöka den lokala loppisen idag men tiden sprang iväg så det får bli en annan dag det. Har ju bara varit på loppis 2 gånger men känner mig redo för en tredje! Nu ska det bli mellis innan gympapasset och föräldramötet, vilken tur att man en ledig dag som denna inte behöver oroa sig för att få en massa tid över....

Kram på er

Kajsa♥

3 kommentarer:

  1. Känner igen känslan!

    Fast presentkort är ju inte "riktiga" pengar eller hur, hahahha!

    så dom FÅR man bränna på vad man vill!

    Vackra bilder!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig butik.Var ligger den.Vad mysigt att lite smått och gott fick följa med hem-Ha en skön kväll och en mysigt fredag kramizar ~~~~RITA~~~~-.

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Vilken mysig butik!

    Roligt med presentkort det kan man aldrig få för många av ;-)

    Kram Annica.

    SvaraRadera