fredag 16 oktober 2009

Bokstäver, blåbärspaj och flickdrömmar




Härlig fredag, hoppas resten av dagen blir lika underbar! Imorse var jag på core igen, trots att jag tränade 2 pass igår, både step och mmr träning så gav jag mig av, det känns skönt att vara på G! Efter det var det bestämt att jag skulle till en vän (som gör helt underbara bokstäver) och fika och hämta de bokstäver jag köpt. Vilket underbart hem!!! Det var stort ljust och sådär lagom "shabby" och vitt!!! Hon bjöd på jättegod blåbärspaj och visade mig sitt vackra hem. Vi känner inte varandra alls egentligen men vi pratade i över 2 timmar och det var verkligen jättetrevligt på alla vis♥ Naturligtvis beställde jag fler bokstäver, de är superfina XMAS blev det denna gång! Jag längatr mer o mer tills det blir dax att börja pynta. Har bokat in en loppis den andra advent, Ida som jag var hos och ett par goda vänner till henne ska ha en o DEN får man inte missa!


När jag tillsammans med min Ebba suttit och titta runt på en massa bilder och bläddrat runt i tidningar hittade vi massor fina rum, en bild vi hittade var en riktig flickdröm. Tänk va mkt fint det finns runt om oss. Visar även några fler bilder på Butiken jag var i igår. Trevlig fredag kram


Kajsa ♥

3 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder du visar.Är det dina stora fina bokstäver?Älskar bokstäver.Ha en mysig fredag med massa fredagsmys kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Ja dessa bokstäver är underbart fina,har själv flera stycken som Ida har gjort,men dom kommer fram till jul.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  3. Låter roligt att träffas sådär=)
    Jättefina bokstäver!

    Kram Annica.

    SvaraRadera