söndag 11 oktober 2009

bara 73







.....Dagar kvar till jul!!! Åh som jag längtar nu kan man snart börja pynta och göra mysigt här hemma!! jag har en lite svartbok vid min säng som jag skriver ideér i, den ligger vid sängen för att jag ofta kommer på en idé när jag lagt mig eller precis vaknat det är jättebra!



Håller just nu på med en lista på saker jag vill ha och saker jag måste ha så fårvi se var det landar sen men känner jag mig själv blir det mesta inhandlat.



Jag längtar även efter att få börja baka lussekatter dessa ljuvligt goda bullar mums! Ska baka bullar idag men då får det bli vanliga kanelisar det duger det med!



Trevlig söndag



Kajsa



1 kommentar:

  1. Vad bra att ha en bok att skriva upp ideer.Hoppas att det går bra attbakakanelbullar.Ha en mysig söndag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera