tisdag 1 september 2009

Samlar på mig

1:a september!!! Var har augusti tagit vägen? Tyckte nyss det var sommar och helt plötsligt är hösten påväg med stormsteg.


Men det börjar hända grejer här nu, har faktiskt varit på 2!!!!!!Loppisar nu i mitt liv *s*Det börjar med andra ord at arta sig. Jag samlar saker till mitt "nya" hem..Ja ska ju efter många år med ett färgsprakande hem återgå till det vita!!! Och just den där "shabby chic" romantiska stilen är den jag ska försöka skapa mig. Har inhandlat lite små saker som en början till det hela.

köpte de superfina vita gardinerna tillköket från Boel&Jan fast det sved i plånboken..men är så nöjd med dom!!! har köpt lampkjol, en tallrikshylla, lite zinksaker som jag gillar så mkt, igår på loppisen hitade jag några fina silvergafflar och knivar, jag har sedan tidigare en gammal våg strykjärn o lite andra saker, så det tar sig!! Jag har ju tidigare berättat om saker jag ska måla har ett par symaskiner som ska bli vita nu först o främst...sen hoppas jag det kommer rulla på,suget ökar hela tiden ochinte blir det bättre, eller det blir BÄTTRE av alla dessa tidningar och blogar jag ständigt läser och drömmer mig bort i ♥

Idag har jag gjort en sak jag länge tänkt göra men inte gjort dumt nog, jag har beställt en bok, Inred och dekoreara ljust och lantligt!!! Tack Ida med den mysiga bloggen drommaromvittochshabby.blogpot.com, som talade om att jag bara var tvungen att köpa den! Kommer på posten om ett par dagar hoppas jag. Nu är det sängdax!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar