måndag 7 september 2009

Så lite tid för allt man vill kan o ska


Just nu känns det verkligen som om jag skulle behöva sitta där i planet o kika ut i väntan på lite semester! Dygnet har för få timmar för allt man ska hinna.... Men jag håller i!!!


Vi har kommit en bit på väg med vårt "toaprojekt" all pärlspont är kvistlackad och grundmålad

nu väntar de bara på att få den färdiga vita färgen på sig, längtar! Tapeten är uppe o ja ser ett slut på det hela men....Hockey, fotboll ,innebandy, läxor, kioskveckor, lotter, jultidningar föräldramöten o annat skoj tar all tid känns det som hoppas verkligen det blir en lugnare period snart *L*

Fördelen är dock med mig att jag tydligen får någon slags överskottsenergi efter en tuff dag på jobbet, det är verkligen kanon. Har lagat 3 middagar, fixat alla läxor, haft fotbadskväll som ungarna älskar, strukigt av halva stryktvätten samt tvättat 2 maskiner, läst saga och diskat!! Det sista avskyr jag att diska, men vi har ingen diskmaskin!! Ja jag vet vad ni tänker, men nej än så länge är vi utan och det kommer vi vara tills vi byter kök!!! Men jag avskyr oxå att ha disk stående så det blir alltid (nästan) gjort direkt iaf. Erkänner att maken oftast tar disken men just idag var han iväg på annat håll.

Så...nu till det bästa trots allt gnäll...Min bok har kommit äntligen, längtar efter att krypa ner o läsa o se på alla fina bilder!!!

1 kommentar:

  1. Tack för titten,ja hinner man inte så hinner man inte så är det bara,ja kul att du kikar in till mig lite då och då.
    kram o ha en trevlig kväll
    ninni

    SvaraRadera