torsdag 3 september 2009

Fjäska för svärmor &mamma???


Vet att min ena svärmor har många saker jag skulle vilja lägga händerna på, som bara står där i hennes källare o skräpar, sen vet jag att hon möblerar om o byter saker var och varannan vecka i huset *L* Men den där kanon fina stegen hon har bara stående den skulle passa så himla bra nu hemma hos mig med lite vit färg på bara...undrar om jag kan fjäska o tjata till mig den ... Hos min andra svärmor....Ja där hoppas jag att mitt gamla sminkbord med pall stå kvar, hennes dotter lånade det för några år sedan när jag inte hade det framme men nu är jag så sugen på att ha det igen och hos dom har jag inte sett till det på länge hoppet är kanske inte utan de som vi har en massa bråte stående i källaren...hoppas hoppas

Jag hade planer på loppis idag vet inte hur det blir med det ännu, har "dejt" med maken vid tolv för en gemensam lunch trevligt!!! kl. 13,15 kommer barnen, sen väntar gympa, trummspelning och en massa läxor, men jag har haft en kanonförmiddag ändå, bara suttit vid datorn kollat alla fina bloggar, och drömt mig bort i inredningsträsket...Suck!!!

Försöker få igång min kamera men den är livlös trots batteribyte...skitkamera..Ops! sorry, men det är det, gillar att ta kort men sedan digitalkameran kom till har man ju lagt undan systemkameran har massor rullar liggande i väntan på framkallning....men kommer aldrig iväg med dom....på det sättet är det digitala bättre....så tills jag fixar det "LÅNAR" jag fina bilder som dyker upp lite varstans där jag plöjer fram



Ha en bra torsdag


Kajsa

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dej åxå....så gör jag med...."lånar" bilder där man går fram....kram

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du vill vara med på SIB, jag har lagt till dig som medlem nu, blir glad om du vill länka med SIB"blomman".Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera