fredag 4 september 2009


5 kommentarer:

  1. Hjälp mig någon *S* har ingen aing om hur man lämkar med en bild eller hur man lägger till saker i "sidan"av bloggen .....det lilla jag kan av datorer har jag lärt mig själv....vill men kan inte Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, alla é vi nybörjare någongång..ska försöka hjälpa dig.
    Gå in i din instrumentpanel och klicka på fliken Layout, till höger ser du Lägg till Gadget, klicka på den och leta i listan efter BILD, klicka på + där skriver du en Titel tex SIB o kankse en bildtext om du vill ha det. Efterlänk skriver du in http://svenskainredningsbloggar.blogspot.com/ så hamnar man där när man klickar på bilden. SIBblomman kanske du ahr sparat på din dator...då väljer du att hämta bilden från din dator sen är det bara att spara :-) Hör av dig om jag har förklarat det dåligt - Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Lisa.... Ska göra precis som du sagt *L* Men imorgon har jobbat 12 timmar nu så jag ska knyta mig, var bara tvungen att kika in på bloggarna ett tag...få lite fina ord o vackra bilder att sova på !!
    Kajsa

    SvaraRadera
  4. Hejsan Kajsa!
    Jag tycker att din blogg är jättevacker! Stilren och enkel precis som jag gillar att bloggar ska vara. Vill du ha lite lite hjälp med länkning eller annat får du gärna maila mig så ska jag se om jag kan hjälpa dig. Jag är verkligen inget proffs på datorer men lite om blogger kan jag ialla fall.

    Hör av dig om du behöver!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera