fredag 4 september 2009

Besvikelser och nya tag











Fick just det tråkiga beskedet att de slängt bort sminkbordet! Jag hade tydligen inte varit helt klar med att de inte fick slänga det när de inte ville ha det mer, suck!!! Så det känns lite uppför just nu tyvärr.






Men, har iaf fall fått med maken i att ta tag i toaprojektet!!! Väggarna är slipade o spacklade golvet är klart sedan länge..... nu ska vit bröstpanel upp och en liten bit våtrumstapet, nytt handfat med underskåp letar men har svårt att hitta ett jag verkligen vill ha eftersom vår toa är så liten så liten. Nästa sak nu när vi äntligen drar igång blir att måla hallen byta dörrar .....sen kommer vi hoppas jag bara spinna på med resten av huset...ångrar mig så att jag för 11 år sedan valde att gå ifrån det vita...hur kan man bli så dum??? Har sparat endel saker vet jag, som gamla burkar en våg o lite annat men vet oxå att endel saker åkte till tippen endel riktigt fin fina saker tycker jag idag, va konstig man är. Har sista halvåret handlat på mig lite saker här o där, ljushus, o zinksaker underbara doftljus mmmmm o lite smått o gott, och som jag sagt så har jag ju nu varit på loppis oxå!Visar lite bilder här inte mkt att hänga i granen men iaf....






Kajsa













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar