onsdag 1 april 2009

SOL!!!!!!!!


Underbar morgon, fast det finns lite grus i hallen, fast det inte är renoverat, fast jag har 100 projekt på G, fast det inte finns något annat än grus o gegga o lera i trädgården, fast jag inte lyckats ta tag i viktnedgången, fast jag inte vet något om mitt nya jobb ännu så känner jag mig så himla GLAD Idag!!!

Det finns så många människor som inspirerar mig, så många bloggar som man bara inte kan låta bli att läsa TACK!!!! O tack solen äntligen visar du dig!!!!


Dagens bild vet jag inte var jag hittat , men jag vet däremot att jag vill ha en sådan fin stege! Ska göramitt bästa för at hitta en. Önskar er alla en underbar dag!

Kajsa

1 kommentar:

  1. Kul att jag lyckades komma till din fina blogg!
    Såna underbara tåspetsskor, perfekt att hitta såna i gömmorna! Jag håller med, stegen var fin, hoppas du hittar en!
    Kram Cilla

    SvaraRadera