onsdag 21 januari 2009

Nu målar vi rosa

Nu börjar det arta sig...minsta snuffans säng stolar och bord har livit rosa....Hade mamma fått bestämma hade de blivit lite mindre rosa...men men jag lovade att hon fick ta precis vilken färg hon själv ville, älskar man rosa allt som glittrar o glimmar ja då är det nog rätt färg. Men väggarna i rummet blir mindre rosa där sa jag stopp *S* ...Hade jag haft en kamera som funkade nu hade jag visat resultatet med naturligtvis men....Efter att ett gäng tonåringar haft den och fotat ja säkert 500 bilder på sig själva så verkar den gett upp, inte en knapp funkar försöker man ta kort stänger den av sig...Men jag kommer igen... Sprutlackade några krukor oxå och målade en lampfot, ska sy en rutig hissgardin tror jag och kanske fixa till en söt liten lampkjol ....Måste bara hitta tyget först, brukar hitta fina tyger på Stoff och stil...Kikar in där...nu är det dags att värma mat till hungriga skolbarn, köra dom till träningen och själv åka till jobbet....Har varit lite duktig idag, körde ett varv här nere med snabeldraken svabbade till det lite..innan jag far till jobbet tänkte jag köpa vita tulpaner så jag får något fin att se på imorgon till frukosten....Bye

3 kommentarer:

  1. Hm...har lite brådis ...skärpning med stavningen....

    SvaraRadera
  2. Hej ser att du visar bilder från en av mina leverantörer...Visst finns det en massa fint...Ha det Kram/Majsan

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för din rara kommentar!

    Kommer ihåg hur det var det där med rosa (när min dotter var liten)!!!

    ALLT skulle vara rosa och helst med glitter på!!
    Suck, så fort tiden går, det känns som igår fast det snart är 10 år sen!!

    Du har verkligen fullt upp nu ett tag framöver ser jag!!!

    Stor kram och en fortsatt trevlig helg!

    Flisan

    SvaraRadera