måndag 26 januari 2009

Blek om nosen...och ton av toapapper...

Puh.... Trodde inte jag skulle drabbas denna gång, men ack så fel jag hade...Magsjukan kom lika fort som den försvann...och på lite darriga ben börjar jag få tillbaka energin igen dock med en rinnande näsa nu istället...fast det är ju flera gånger bättre än magåkommor.... Blekheten får jag jobba på några dagar *L* tacka vet jag rouge...

Inget av allt vi planerat göra i helgen blev gjort, inte bara på grund av mig, nej då både hockey och innebandy på schemat gjorde att tiden inte fanns men snart snart snart ska vår lilla toa få ett lyft. Golvet är lagt sedan länge men resten....Panel på väggarna ev. en fondvägg..nja har köpt en våtrumstapet iaf..med gråsvarta medaljonger..om den kommer upp vet jag ännu inte ...Maken blir väl galen den var inte direkt gratis men har stått så pass länge nu så den kan ju bli bortglömd!! Vi får se. Nu är det lunchfixartime innan det bär iväg till jobbet igen...Hm..jobbar mkt kvällar nu trist.Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar